1. Be om hjälp i din verksamhet
Vänd dig i första hand till en superanvändare, IT-kontakt, administratör eller annan kollega i din verksamhet. På varje arbetsplats finns kollegor som kan och stöttar lite extra och kan hjälpa till att felsöka t.ex. om någon inställning missats.
2. Kundservice IT via Tjänstekatalogen eller telefon 010-241 41 41
Om du upplever problem med inloggning eller din dator kan du vända dig till Region Jönköpings läns Kundservice på IT-centrum 14141
3. Support och felanmälan till Inera
Vid problem, frågor eller synpunkter kan du vända dig till nationella supporten. Använd kontaktformuläret på Ineras webbplats. Är felet akut kan du ringa 0770-25 10 10, vardagar kl. 06.00 – 22.00. Du kan också skicka ett mail till: e-tjanster
4. Systemförvaltare, sektion e-hälsa
Om du inte löser problemet på egen hand eller har regionspecifika frågor kan du kontakta systemförvaltaren.. Skicka ett mejl till elin.fredriksson@rjl.se