Messenger
Messenger är en modul i Cosmic som ger en tvåvägskommunikation för patientbundna meddelanden.
Support och felanmälan
Superanvändare
Vid frågor vänd dig i första hand till superanvändare på din arbetsplats.
Tekniska frågor/Felanmälan
Om ditt ärende gäller tekniska frågor/felanmälan anmäl detta i tjänstekatalogen Fråga kundservice IT eller Felanmälan IT & Telefoni. Du kan även kontakta Kundservice på anknytning (010-24) 141 41
Öppettider kundservice
- Kundservice IT vardagar klockan 07:00-17:00
- Kundservice IT-vårdtjänster vardagar klockan 08:00-12:00 och 13:00-16:30
Användarfrågor för Cosmic
E-hälsa använder sig av ärendehanteringssystemet ”Tjänstekatalogen” för att kunna hjälpa er ännu bättre. Vi kommer inte att svara på användarfrågor via mail utan ber dig lägga ditt ärende till oss i ”Tjänstekatalogen”
Länk till Tjänstekatalogen: Frågor till sektion e-hälsa
Support och felanmälan för kommunanvändare
Superanvändare
Vid frågor vänd dig i första hand till superanvändare på din arbetsplats.
Tekniska frågor/Felanmälan
Om ditt ärende gäller tekniska frågor/felanmälan anmäl detta i första hand till ansvarig IT-kontakt eller IT-support i din kommun.
IT-support kontaktar regionens Kundservice IT vid behov.
Användarfrågor för Cosmic
Användarfrågor skickas till e-halsa@rjl.se
Reservrutiner
Reservrutiner och felanmälan i Cosmic-Folkhälsa och sjukvård