1177 formulärtjänst
Med 1177 formulärtjänst kan vårdpersonal skicka digitala frågeformulär till invånarens inkorg i 1177.
Stöd vid införande
Stöd vid införande innehåller olika former av hjälp för att underlätta vid uppstart. Här kan du hitta information om till exempel nödvändiga förberedelser, relaterade dokument och arbetsprocesser.
Formulär - Aktivera enhet
Formulär – beställ formulär
Formulär – beställ eller ta bort behörighet (befintlig enhet)
Formulär - Inaktivera enhet
Utbildning och lärande
En introduktionsutbildning om ca 30 minuter erbjuds som en del i implementeringsarbetet vid uppstart av en ny enhet i systemet. Systemet är lättarbetat och intuitivt. Vid behov av ytterligare utbildning kontakta förvaltningen via tjänstekatalogen.
Support och felanmälan
- Kundservice IT via Tjänstekatalogen eller telefon 010-241 41 41
Om du upplever problem med inloggning eller din dator kan du vända dig till Region Jönköpings läns Kundservice på IT-centrum 14141 - Support och felanmälan till Inera
Vid problem, frågor eller synpunkter kan du vända dig till nationella supporten. Du kan registrera ditt ärende direkt i Ineras kundportal eller fylla i kontaktformuläret för felanmälan. Är felet akut kan du ringa 0770-25 10 10, vardagar kl. 06.00 – 22.00. - Systemförvaltning, sektion e-hälsa
Behöver du hjälpa att lösa ditt problem eller har frågor om tjänsten kan du kontakta regionens systemförvaltning. Skapa ett ärende i tjänstekatalogen.