Navigera till sidans huvudinnehåll

Aktivitet

Aktivitet är ett centralt ramverk med en gemensam aktivitetshantering för ett processrelaterat arbetssätt. Aktivitet ger dig möjlighet att via fönstren Att göra – Patient, Att göra – Enhet och Beställning planera och hantera aktiviteter som är kopplade till patientens vårdprocess. Du ser patientens aktiviteter även i Cosmics mobila lösning Nova samt i Enhetsöversikten.

Superanvändare

Vid frågor vänd dig i första hand till superanvändare på din arbetsplats. 

Tekniska frågor/Felanmälan

Om ditt ärende gäller tekniska frågor/felanmälan anmäl detta i tjänstekatalogen Fråga kundservice IT eller Felanmälan IT & Telefoni. Du kan även kontakta Kundservice på anknytning (010-24) 141 41

Öppettider kundservice

  • Kundservice IT vardagar klockan 07:00-17:00
  • Kundservice IT-vårdtjänster vardagar klockan 08:00-12:00 och 13:00-16:30

Användarfrågor för Cosmic

E-hälsa använder sig av ärendehanteringssystemet ”Tjänstekatalogen” för att kunna hjälpa er ännu bättre. Vi kommer inte att svara på användarfrågor via mail utan ber dig lägga ditt ärende till oss i ”Tjänstekatalogen”
Länk till Tjänstekatalogen: Frågor till sektion e-hälsa